James en Rudy II

James en Rudy II

Junior   Topics 0
En wederom beleven James en Rudy spannende avonturen:
In deel 1 komen ze bij toeval in een grot terecht die ze leidt naar Roemenië. Daar krijgen ze te maken met gemene vampiers. Ze ontdekken wie ontvoerd is door de aardmannen. Ook speelt de drank 'Ratzeputz' weer een belangrijke rol.
In deel 2 gaan James en Rudy samen met de heks en Herman naar de Noordpool om de ijsberen te redden. Ze gaan met de onderzeeboot die de heks zojuist voor Herman heeft gekocht. Onderweg krijgen ze te maken met een Russische torpedobootjager die hen aanvalt. Op de Noordpool is het niet veel beter omdat de Amerikanen, de Canadezen, de Chinezen en de Noren strijden om de Noordpool. Dit verhaal kent een verrassend einde.
Deel 3 zal eindelijk het geheim van rioolmannen onthullen. Daarvoor moeten James en Rudy wel eerst naar Parijs, daarna door naar Kreta en uiteindelijk zelfs naar Pakistan. Uiteraard moet Brutus mee, want hij kan op commando poepen, dat kan wel eens handig zijn in het riool. In dit verhaal ontmoeten ze naast rioolmannen ook de keutelkoning.

Uitermate geschikt als voorleesverhaal vanaf 3 jaar, of om zelf te lezen.
Kind & Jeugd
Mijnbestseller.nl