Kapitein Onderbroek en de aanval van de pratende plees

Kapitein Onderbroek en de aanval van de pratende plees

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Kapitein Onderbroek en de aanval van de pratende plees is het tweede deel in de supergrappige graphicnovelserie van Dav Pilkey. Volledig in kleur, voor kinderen vanaf 8 jaar. Bekend van de succesvolle Netflix-serie en film.
Sjors en Harold mogen niet meedoen met de uitvindwedstrijd op school, en besluiten de boel te saboteren. Jammer genoeg worden ze gesnapt, en de directeur sluit hen op in zijn kantoortje. Daar verzinnen Sjors en Harold een nieuwe strip: 'De aanval van de pratende plees'. Ze kopiëren de strip per ongeluk op een van de uitvindingen voor de wedstrijd: een kopieerapparaat dat van afbeeldingen echte wezens kan maken. Dat is het begin van een nieuw avontuur vol superkracht van Kapitein Onderbroek!
Dit boek bevat veel illustraties, een strip over de aanval van de pratende plees en natuurlijk een paar omsla-no-scopen, waarbij je door een bladzijde te bewegen echte animaties te zien krijgt!
Kind & Jeugd
de Fontein Jeugd