Klaartje Klawitter

Eindelijk op schoolreisje! Klaartje verheugt zich enorm erop , want ze gaan naar Texel. Daar was ze al een keer met haar ouders geweest. Nu kan ze haar vriendinnen laten zien hoe gaaf Texel is en waar je kibbeling kunt eten. Juf Berger weet heel veel over het Nederlandse waddeneiland. Ze heeft heel veel leuke uitstapjes over het hele eiland gepland. Kun je met het trekpontje naar Texel varen? Wie is die meneer bovenin de vuurtoren? Wat is dat voor een geheimzinnig geluid in het donker? Waarom zie je op Texel de sterren zo goed? Met haar vrolijke en lieve karakter neemt Klaartje ons op sleeptouw naar mooi Texel. Een vrolijk boek voor kleine en grote lezers!

Is Klaartje Klawitter het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Klaartje Klawitter