Klein klein kleutertje

Klein klein kleutertje

Thrillers & Spanning   Topics 0

Deel 7 in de Helen Grace-serie
‘Doet niet onder voor Karin Slaughter… De plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw.
Vroeg in de ochtend wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Het lijkt een tragisch ongeluk, maar als Helen Grace op de plaats des onheils arriveert is het voor haar meteen duidelijk dat het om een koelbloedige moord gaat. Niet veel later wordt er in het winkelcentrum een apotheker gedood, terwijl hij nog klanten in zijn zaak had. Waarom worden er getuigen levend achtergelaten door de moordenaar? Helen moet al haar kennis van het misdadige brein in de strijd gooien, wil ze achter de identiteit van de dader komen, en voordat er nog een slachtoffer valt.
De pers over M.J. Arlidge
‘Arlidge voert ons met gevoel voor psychologie en vaart door dit stevig geplotte verhaal dat een knetterende verrassing in petto heeft.’ Vrij Nederland
‘De manier waarop Arlidge ogenschijnlijk eerst moeiteloos verhaaltechnische problemen creëert en ze vervolgens even makkelijk weer oplost, verraadt een lenige, creatieve geest.’ Het Parool
‘Je nagels krijgen heel wat te verduren terwijl je hoofdstuk na hoofdstuk verslindt.’ Hebban.nl

Detective
Boekerij