Kleine Um en het grote niets

Een mystiek sprookje over een klein visje voor kleine, grote en volwassen kinderen. Wanneer het visje Kleine UM last heeft van zijn emoties, duikt hij in het diepe water van de Grote Zee. Op de bodem van de zee ontmoet hij Ikkeweg, een oude wijze vis en samen onderzoeken zij emoties die horen bij verdriet, angst, boosheid, onzekerheid, verlies, de dood en liefde en hoe zij die kunnen laten oplossen in het Grote Niets.
De makkelijk en grappig geschreven verhaaltjes kunnen zowel jong als oud het diepe inzicht geven dat elke emotie, die af en toe bij iedereen op visite komt, altijd een voorbijgaande beweging is. Een verhaaltje waarin het wereldse leven van het visje Kleine UM samenvalt met het mysterieuze Grote Niets.
Een leerzaam boekje over herkenbare gevoelens die we allemaal delen en door middel van dit boekje ook samen kunnen delen met vrienden, familie, op scholen, coaching-praktijken en met iedereen die daar voor openstaat, zodat we weer verbinding kunnen voelen met onszelf, iedereen en alles.

Is Kleine Um en het grote niets het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kleine Um en het grote niets