Lekker Amsterdam 2013

DE NIEUWSTE JOHANNES VAN DAM
Gastronomische gids van Amsterdam 2013

Elke week schrijft Johannes van Dam voor Het Parool een 'Proefwerk', waarin hij verslag doet van zijn bezoek aan een Amsterdams restaurant. De besprekingen van de best gewaardeerde restaurants (9+) zijn opgenomen in deze gastronomische gids. Lekker Amsterdam is dus d? gids voor wie goed wil eten in de stad.

Naast 19 Proefwerken en diverse tekeningen van Peter van Straaten bevat deze editie van Lekker Amsterdam artikelen over kwesties als kunnen we tafelwater uit de kraan geserveerd krijgen als we dat willen? En bevat het bestelde gerecht wel de ingredi?nten die op de menukaart worden vermeld?

Achterin deze gids vindt u de beste restaurants van dit moment, overzichtelijk gerubriceerd naar keuken en voorzien van geactualiseerde gegevens. Wie lekker thuis wil koken, kan 'Van Dams adresjes' raadplegen: een wegwijzer naar onder meer de beste slagers, traiteurs, kaashandels, bakkers en delicatessenzaken.

Is Lekker Amsterdam 2013 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker Amsterdam 2013