De liedjesteksten

Alle liedjesteksten van Willem Vermandere in één bundel Vermandere is weer populairder dan ooit. Daarom bundelt hij opnieuw alle liedjesteksten uit zijn 45-jarige carrière als kleinkunstenaar. Tijdens zijn recent optreden op Nekka nacht 2012 liet Willem Vermandere in een vol sportpaleis horen hoe je met een groot hart voor muziek en een vertellersziel de tijd kunt stilzetten. Met zijn authentieke stijl is en blijft Willem Vermandere een van onze beste tekstschrijvers. Van Blanche en zijn peird, Duizend soldaten en Laat mie maar lopen zijn echte klassiekers. Een prachtig verzamelwerk, geïllustreerd met enkele van zijn mooiste etsen.

Is De liedjesteksten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De liedjesteksten