Moord in het resort

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
“Hij werd gevloerd door een goed uitgevoerde taekwondo trap van rechercheur Chau. Met de dader op zijn rug, op de grond, was het voor Jack nu wat makkelijker om hem onder controle te krijgen”.
In deze editie gaan Speciaal Rechercheur Chau, haar familie en haar baas, hoofdinspecteur Sam Archer, samen met zijn verloofde Sophie, op vakantie. De reis is een beloning van het dorp en de provinciale politie, voor hun voortreffelijke werk bij het oplossen van de moord op de eigenaar van het dorpscafé en zijn zus. Over die zaak kun je alles lezen in boek 2 van de serie: 'DE DRIE KRONEN'.
De vakantie resulteert al op de eerste dag van de vakantie in een nieuw moordonderzoek.
Het verhaal zal ervoor zorgen dat de lezer voortdurend van vermeende moordenaar verandert, want in dit geval zijn er weer veel verdachten en veel nieuwe aanwijzingen. Aan het einde van deze politieroman vindt U een echte cliffhanger, die een tipje van de sluier oplicht over boek 4 in de serie: 'DE ZAAK VAN DE AANSTAANDE BRUIDEGOM', welke wordt verwacht in November 2021.
De verfrissende politieroman over Speciaal Rechercheur Chau, door Walkees: Je houdt meer van haar, met elke pagina die je leest.

Detective
Brave New Books
08 maart 2021
08 maart 2021

Reacties op: Moord in het resort