Essentiële behoeften in het leven

Wanneer mensen praten over wat belangrijk is in het leven, zijn er veel verschillende antwoorden, hoewel veel mensen minstens één zelfde wens zullen hebben: een goede gezondheid. In deze, wat ik noem, motivatie en zelfhulproman, zal gezondheid één van de onderwerpen zijn, maar vele andere wensen zullen ook worden besproken.
Wat maakt iemand gelukkig in en met zijn leven? We kunnen bij deze vraag geen algemeen antwoord geven, omdat iedereen zijn eigen wensen, dromen en prioriteiten heeft. Ook, waar, en de manier waarop we opgroeien, kan grote invloed hebben op hoe ons leven zich zal ontwikkelen vanaf het moment dat we deze wereld betreden. Niets is gewoon rechttoe rechtaan en er zijn veel obstakels in ieders leven om eerst te detecteren en te erkennen, voordat je een manier vindt om met deze obstakels om te gaan.
Dit wordt een boek, geschreven door iemand die de wereld rondreisde en werkte en socialiseerde met alle niveaus van de samenleving.
?
Uit alle onderwerpen, oplossingen, adviezen en feiten om te weten, en alle aanbevelingen, kunt u diegene kiezen die bij u passen.
Lees dit boek en kies wat je denkt dat goed voor je zal doen.

Is Essentiële behoeften in het leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Essentiële behoeften in het leven