Moordgriet

Moordgriet

Gelezen 13 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0
De Vlaamse zakenman Theo Parein investeert in het kleine Ardennenstadje Durbuy. Hij heeft er het gerenommeerde restaurant Le Cerf des Ardennes gekocht en koestert nog grootse plannen voor de plaatselijke toeristische industrie. Maar dan loopt het compleet fout in het restaurant. Parein wil koste wat het kost de feiten uit de media houden, want hij vermoedt
dat Chinese maffiosi er iets mee te maken hebben.
Ronny Tervaete, die voor Pareins firma met het toeristische treintje in Durbuy rijdt, raakt willens nillens bij de zaak betrokken. Terwijl zijn hoofd er op dit moment helemaal niet naar staat, want Oulimata Saw, zijn Senegalese vriendin, is op mysterieuze wijze verdwenen.

Thrillerauteur Benny Baudewyns won in 2002 de Diamanten Kogel met De Emerson Locomotief. Hij woont en werkt in Zuid-Spanje. Zijn recentste thrillers Hartenvreter, Het Tati-syndroom en Mazzelaar werden jubelend ontvangen.

Spannende boeken algemeen
Uitgeverij Vrijdag