Niemand ziet het

Soms dacht ik: iedereen kan het aan me zien. Die jongen met dat stomme brilletje op zijn neus en die nette kleren aan, die is niet normaal hoor.
1947. Victor weet het al heel lang: hij houdt van jongens. Hij durft er met niemand over te praten. Niet met zijn vader en moeder, niet met meester Maas en helemaal niet met zijn klasgenoten. Totdat een meisje uit zijn klas verliefd op hem wordt…
Eerder maakten Dolf Verroen en Charlotte Dematons het veelgeprezen Kinderboekenweekgeschenk Oorlog en vriendschap en de novelle Droomopa. Opnieuw brengen ze samen een boek dat raakt en ontroert.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Niemand ziet het het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niemand ziet het