Onder de boom

Onder de boom

Schrijverspunt organiseerde in de zomer van 2019 een schrijfwedstrijd met als thema 'Onder de boom'. De jury, bestaande uit Irene van Wesel van uitgeverij Tekst & Inzicht en Wouter Grootenboer van Schrijverspunt, hebben de meer dan 250 ingezonden verhalen vakkundig beoordeeld. Peter van Duijvenboden wist ze het meest te bekoren en werd tot winnaar uitgeroepen. De vijftig beste verhalen van de volgende auteurs zijn opgenomen in de bundel: Peter van Duijvenboden, Hanneke IJdema, Agnita de Ranitz, Annette Rijsdam, H de K, Daan Kogelmans, Merel Olden, Tonja Versluis-Markestein, Johanneke Kramer, JoostB., Snezana Nedeski, Anouschka Harms, Romeo Mazzei, Iris van den Oudenrijn, Kevin Tarwaal, Eowen Valk, Birgit van der Jagt, Daphne Soares, Tony Hiemstra, Lieven Vandekerckhove, Connie van Vuuren, Nele De Deyne, Paul van Acker, Renske van Eekelen, Pepijn Vissers, Izzy van der Horst, Everdien Sambrink Sanderink, Hasan Habibovic, Ben Blom, NINA Vergoossen, Wouter Blokdijk, Ellen Willième, Leonie Pas, Marjolein Bijvoet, Demi Ramki, Cecile Koops, Ewald Hagedorn, Kirsten van Ierland, Arno Berendts, Myrthe Wubs, Lucy Neetens, Annette Akkerman, Minouk Barkey Wolf, PJ van Helden, W.J. (Hans) Villerius, Dries Hollebekkers, RiZ Lammers, Lisa Neeleman, Harmke Roestenburg, Tessa Snellink
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Schrijverspunt