Op de huid

VN:

Op de huid

Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

In een klein park in Amsterdam wordt het lijk van een oude man gevonden. Zijn hele lichaam vertoont sporen van geweld en is bezaaid met merkwaardige littekens die haast een rituele betekenis lijken te hebben. Is deze man het negende slachtoffer van een seriemoordenaar die de stad al tijden in zijn greep houdt?

Welk tragisch verhaal schuilt er achter de ware identiteit van de oude man? En welk verhaal vertellen de littekens op zijn lichaam? En in hoeverre hebben het leven en de dood van deze eenzame zwerver te maken met gruweldaden die bijna zestig jaar geleden tijdens de Tweede Wereldoorlog in de stad bedreven werden?

Fictie 10-12 jaar
Oorspronkelijke titel
The Devil
Karakter Uitgevers BV
11 januari 2007
01 januari 1999

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een uniek en boeiend thema

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Voor me ligt het debuut van de Engelse muziekjournalist Stav Sherez, getiteld Op de huid. De stemmige cover ‘ademt’ de sfeer van het verhaal: mysterieus en donker. Dat is dan ook direct het eerste compliment aan het adres van de uitgever: de omslag ‘past’ perfect!

In Op de huid zitten ‘op de...

Reacties op: Op de huid