Orakel

Op een mistige winterochtend zien Luca Wolf en Emma Reich een achttiende-eeuws zeilschip in een bollenveld bij de duinen liggen. Orakel, staat er op de achtersteven. Het ligt er, in alle opzichten, verkeerd. Emma kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en gaat het luik op het hellende dek binnen. Niemand ziet haar ooit nog terug. Luca blijft verbijsterd achter: hij wilde haar wel achterna gaan, maar iets hield hem tegen. De uitdrukking op haar gezicht toen ze door het luik ging, heeft hem bang gemaakt...

Niet veel later zijn er elf mensen verdwenen, worden Luca en zijn moeder afgesloten van de wereld vastgehouden in een beveiligde instelling en staan de geheime diensten voor een raadsel. Alles moet uit de kast worden getrokken om een mediastorm te voorkomen. Maar als men graaft in een ver verleden om het mysterie van de Orakel te ontrafelen, ontdekt men dat het schip een voorbode is van iets onheilspellends. Iets dat ons aller toekomst op het spel zet.

Redactionele recensie

Recensies (84)

Meer recensies

Is Orakel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Orakel