Oud geleerd, safe online

‘Mij overkomt dit niet!’ Zowel Frans (66) als Irene (62) worden via het internet opgelicht voor grote bedragen. En dat is nog maar het begin van alle ellende…
Als ze elkaar per toeval leren kennen, verzinnen ze samen een gewaagd plan om de oplichters op te sporen.
Oud geleerd, safe online is een meeslepend en onthutsend boek over de meest succesvolle manieren van oplichting en hacken. Van bankfraude en WhatsApp tot nep-webshops en valse QR-codes. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Het boek bevat ook gouden tips waarmee je nooit (meer) slachtoffer wordt van hackers of online oplichters.

Is Oud geleerd, safe online het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Oud geleerd, safe online