Pak me dan

Niemand in Washington is veilig, zelfs de president van de Verenigde Staten niet. De hele stad wordt door 'Jack en Jill' in een dreigende wurggreep gehouden - en ook rechercheur Alex Cross dreigt het slachtoffer te worden...

Midden in de nacht wordt een invloedrijke senator dood in bed aangetroffen. Naast hem ligt een briefje met een onheilspellend rijmpje. Was getekend: Jack en Jill.
Vrijwel op hetzelfde moment wordt Alex Cross uit zijn slaap gehaald omdat er vlak bij zijn huis een moord is gepleegd. Het slachtoffer is een klein meisje dat bij zijn zoontje op school zit.
Jack en Jill laten via hun rijmpjes weten dat deze 'straffen' slechts vingeroefeningen zijn ter voorbereiding van een nog gruwelijkere daad. Nu is niemand in de stad meer veilig...

Redactionele recensie

Recensies (8)

Meer recensies

Is Pak me dan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pak me dan