Sam & Julia
  Lees een fragment   Luister een fragment

Sam & Julia

Gelezen 13 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Artikelen 3 Lijsten 2   Topics 0

Sam en Julia wonen in het Muizenhuis, een wereld op zich. Julia woont zeshoog middenachter. Ze woont daar met haar moeder in heel heel klein kamertje. Ze slapen samen in een bed. Julia is SUPER nieuwsgierig en REUZE eigenwijs. Ze houdt niet van saai en zodra ze zich verveelt gaat ze op naar buiten. Op avontuur. Met haar vriend Sam. Sam woont middenvoor in het Muizenhuis. Hij woont daar met zijn vader, moeder, broertjes en zusjes. Hij heeft twee opa s, twee oma s, een paar tantes en een oom. Sam is SUPER verlegen en REUZE braaf. Als hij met Julia is, doet hij dingen die hij anders nooit zou durven. Wat Sam teveel heeft, heeft Julia te weinig en andersom. Ze zijn de allerbeste vrienden en delen alles samen.

Kind & Jeugd
Kinderboeken diversen