9789086602629_VRK

Schaduwweduwe

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

Iris, 35 jaar, heeft haar eigen bedrijf. De drang naar vrijheid en zelfstandigheid heeft haar hele leven een belangrijke rol gespeeld. Ze denk dan ook dat het de reden is waarom haar relaties nooit lang standhouden. Tot ze Marcel ontmoet. Tijdens zijn bezoek aan haar winkel slaat bij beiden de vonk over. Waar haar relaties normaal na een paar maanden weer over gaan, lijkt deze relatie op alle fronten anders te zijn. Ze is verliefd tot over haar oren. Er zit echter ook een keerzijde aan haar geluk. Marcel is getrouwd en heeft twee dochters. Waar ze vroeger anderen veroordeelde over vreemdgaan, stapt ze er nu met volle overtuiging zelf in. Marcel durft de stap niet te nemen om te gaan scheiden vanwege de labiele persoonlijkheid die zijn vrouw heeft. Dit brengt ook schaduwkanten met zich mee. Onzekerheid, angst, uitzichtloosheid, besluiteloosheid; emoties die ze niet in bedwang hebben. Tot Marcel op een avond niet verschijnt op hun afspraak en ze geen contact met hem kan krijgen. Haar ergste nachtmerrie wordt waarheid.

Literatuur & Romans , Romantiek
Uitgeverij Ellessy