Schatzoeken 1

Schatzoeken 1

Junior   Topics 0
De Bijbel verbergt wijsheden die van generatie op generatie zijn doorgegeven, en onderweg zijn bijgeschaafd en aangepast aan de eisen van de tijd. Met de methode ‘Schat Zoeken’ kun je leren hoe je zulke schatten voor het leven opgraaft uit dit boek, dat mensen uit de joodse en christelijke traditie sinds mensenheugenis inspiratie en uitdaging biedt.
Schat Zoeken is bedoeld voor iedereen die in de kerk of thuis op een verdiepende manier bezig wil zijn met de basisthema’s van de Bijbel, en meer wil weten over de manier waarop aan deze thema’s vorm wordt gegeven in de kerk. Centraal staat het toepassen van Bijbelse wijsheden in het leven van iedere dag. Het sluit nauw aan bij de belevingswereld van kinderen in 2022, en er is veel aandacht voor actuele thema's als klimaatverandering, omgaan met stress en conflicten, gelukkig zijn en opnieuw beginnen.

Kind & Jeugd
Kinderboeken diversen