Schuldbekentenis

In Schuldbekentenis voert Walter zijn heldin, rechercheur Caroline Mabry, opnieuw ten tonele, en stelt haar in een slim gevoerd spel tegenover een mysterieuze figuur die op een vrijdagavond, ogenschijnlijk in de war en met een ooglapje voor, opduikt op haar politiepost. 'Ik wil een bekentenis afleggen,' zegt hij.

Na negentien uur, waarin de vreemdeling blad na blad vult met zijn bekentenis, komt Caroline tot het inzicht dat ze niet alleen zit opgescheept met het onderzoek naar een moord, maar ook met het verhaal van twee mensenlevens die op een duistere manier met elkaar vervlochten zijn? en dat ze bovendien nog het lijk moet zien te vinden dat ergens in de stad op haar ligt te wachten.

Het resultaat is een thriller met boeiende karakters en van een adembenemende spanning. Bij tijden bloedstollend en geestig, maar door zijn aanhoudende meeslependheid heeft Schuldbekentenis het speciale en unieke kenmerk van een thriller die werkelijk origineel is.

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Schuldbekentenis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schuldbekentenis