shopaholic
  Lees een fragment   Luister een fragment

Shopaholic!

Rank 3061 Gelezen 651 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 69 Favoriet 74 Recensies 6
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 15   Topics 0

BEKENTENISSEN VAN EEN SHOPAHOLIC

Stap binnen in de aanstekelijke droomwereld van een bruisende vrouw, die slechts één groot probleem heeft: ze kan geen winkel voorbijlopen zonder dat ene leuke jasje of die mooie tas te kopen...

Rebecca Bloomwood is journaliste bij een tijdschrift waarin ze mensen adviseert hoe ze slim met hun geld om moeten gaan. In haar vrije tijd gaat ze het liefst winkelen, voor haar dé oplossing voor al haar problemen. Ze weet dat ze ermee op moet houden. Rebecca doet écht haar best om haar uitgaven te beperken, maar tevergeefs. De schulden stapelen zich in hoog tempo op, evenals de dreigbrieven van haar bank.
Ondanks haar groeiende paniekgevoel blijft ze optimistisch en verzint steeds ingewikkeldere, fantastische verhalen om uit de problemen te komen. In haar geheime droomwereld ziet ze zichzelf de staatsloterij winnen, of blijkt de bank een vergissing te hebben gemaakt waardoor al haar problemen in één keer opgelost worden... Maar de werkelijkheid is anders!

Sophie Kinsella veroverde de harten van miljoenen lezers met de verfilmde Shopaholic-serie. Ook haar andere romans zoals Hou je mond!, Aanpakken!, Mag ik je nummer even? en Ik krijg je wel zijn zeer geliefd. Sophie Kinsella groeide op in Londen en studeerde politicologie, filosofie en economie in Oxford. Ze woont momenteel met haar man en kinderen in Londen.

zie ook:
www.sophiekinsella.co.uk