Stad van beenderen

Stad van beenderen

Gelezen 100 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 5
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Een verbluffende thriller van bestsellerauteur Michael Connelly, met een overdonderend einde dat alle fans van hoofdpersoon Harry Bosch geschokt en ademloos zal achterlaten.

Als in Hollywood Hills de beenderen van een 12-jarige jongen worden gevonden, raakt Harry Bosch betrokken bij een onderzoek dat de ergste beelden uit zijn verleden naar boven brengt.

De botten hebben jarenlang onder de grond gelegen. Bosch stort zich in het onderzoek en brengt geleidelijk aan steeds meer feiten aan het licht. Zo komt hij uiteindelijk achter de identiteit van het kind. Wanneer blijkt dat de jongen tijdens zijn korte leven ernstig mishandeld werd, besluit hij dat degene die dit op zijn geweten heeft, zijn straf niet mag ontlopen.

Oorspronkelijke titel

Andere media

VN:

Hebban recensie

Eric Herni Boekverkoper

Verplicht leesvoer voor alle liefhebbers van harde politieromans.

door Eric Herni op 01-05-2004

prachtige en voelbare spanning, en veel momenten met oprechte emotie.,Stad van beenderen is het elfde boek dat Michael Connelly sinds 1992 heeft geschreven en de achtste met Harry Bosch in de hoofdrol. Connelly is absoluut één van mijn favoriete schrijvers en vooral deze reeks is werkelijk fantastisch. Het verhaal van dit boek begint als in Hollywood Hills de beenderen van een 12-jarige jongen...

Lezersrecensies (4)

door: Lea-1945 1 like
Stad van beenderen is een heerlijke thriller, een heel boeiend boek. Geen enkel moment was mijn aandacht afgeleidt van het verhaal. Het is heel realistisch geschreven, ik leefde me vanaf de eerste regels in. vooral de beschrijving van de personages vond ik goed. Ik heb me perfect in het vernuft van...

door: Palawan-3124 1 like
Dit is een must voor elke thrillerfan. Het houdt je van het begin tot de laatste zin in spanning. Pure klasse.

door: Ine Vandendriessche-4570 1 like
Ongeloofelijk goed geschreven! Zelfs als je even geen tijd hebt om het in één ruk uit te lezen, ben je zo weer mee met de verhaallijn. Echt een must voor thrillerfans!!

door: Mary Jooren 1 like
Ook in dit boek van Michael Connelly zijn alle Harry Bosch-elementen aanwezig: gedegen speurwerk, verrassende wendingen, een goeie ontknoping, conflicten tussen Harry en zijn meerderen. Met de onvermijdelijke beslissing aan het eind.