Zilver Pockets Ongrijpbaar

VN:

Ongrijpbaar

Gelezen 141 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 47 Favoriet 2 Recensies 6
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 4   Topics 0

Jack McEvoy wordt wegbezuinigd als misdaadverslaggever. Zijn laatste opdracht is het inwerken van zijn vervanger. Maar Jack heeft andere plannen. Hij wil een laatste verhaal schrijven waarmee hij na zijn vertrek de Pulitzer Prize gaat winnen. Hij richt zich op Alonzo Winslow, een zestienjarige drugsdealer die een meisje bruut heeft verkracht en vermoord. Jack overtuigt Alonzo's moeder ervan om aan zijn onderzoek mee te werken, onder het voorwendsel dat hij Alonzo's onschuld wil bewijzen.

Maar hoe verder hij komt met zijn onderzoek, hoe meer hij beseft dat Alonzo echt onschuldig is. Zijn speurtocht leidt hem de digitale wereld in, maar Jack beseft niet dat hij onbewust een digitaal alarm heeft laten afgaan, en de moordenaar weet dat hij eraan komt?

Literaire thriller
15 mei 2009
18 januari 2013
9789022551967 , 9789022553015 , 9789041763150

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Een van de beste tot nu toe

door: Jannelies Smit 1 like
Jack McEvoy, beroemde journalist (we kennen hem nog uit The Poet) heeft net te horen gekregen dat hij zal worden ontslagen. De krant maakt steeds minder winst en dus moeten er mensen uit. Vooral oudere. Die dan vervangen worden door jonge, goedkope journalisten. Jack krijgt dus de ‘vererende’...

Reacties op: Ongrijpbaar