Suzie Ruzie in het diepe

Ken jij Suzie Ruzie al? 'Suzie Ruzie in het diepe' is een geweldig leuk prentenboek van Jaap Robben, met illustraties van Benjamin Leroy.

Suzie Ruzie
Suzie Ruzie is een eigenzinnig meisje met eindeloos veel energie en fantasie. Net als elke peuter maakt ze elke dag weer van alles mee. Deze keer gaat Suzie naar het zwembad, waar ze met een plons in het diepe springt. Rustig baantjes zwemmen is er voor de andere badgasten niet meer bij, dus vist de badmeester haar met een grote haak uit het diepe en zet haar in het pierenbadje. Maar dat laat Suzie natuurlijk niet op zich zitten...

Jaap Robben en Benjamin Leroy
Jaap Robben en Benjamin Leroy maakten eerder samen furore met kinderboeken als 'De Zuurtjes' en 'Als iemand ooit mijn botjes vindt'. Met Suzie Ruzie laten ze zien dat ze ook geweldige verhalen voor nóg jongere kinderen kunnen maken. De boeken over Suzie Ruzie vormen een hartveroverende serie prentenboeken over een gedenkwaardige peuter.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Suzie Ruzie in het diepe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Suzie Ruzie in het diepe