dertien-tenenkrommende-verhalen

Tenenkrommende verhalen

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 3
Fantasy & SF   Topics 0

Uit de aard der zaak omvat dit boek dertien tenenkrommende verhalen. Een ander aantal zou niet passend zijn. Het cohort ervaren griezelauteurs beschrijft ijzingwekkende, afschuwelijke of anderszins ontluisterende gebeurtenissen: het onverwachte, dat zich voltrekt in die uiterste hoek van het blikveld. Dat ene plekje, waar wij dénken iets gezien te hebben – maar helemaal zeker weten we het niet.

Bijdragen van de hand van (alfabetisch): Gert-Jan van den Bemd (Stille waters), Resmie Goerdin (Ongehoord en Voor merg en been), Mike Jansen (De perfecte vrouw en Het zompistool), Ingrid Heit (omslagontwerp), Johan Klein Haneveld (Slaap der rechtvaardigen), Remco Meisner (voorgeleiding), Rik Raven (Niemand weet, niemand weet), Frank Roger (Vertrappel ze allemaal en Het wormgat), Tom Schoonbaert (Innerlijke schoonheid), Gidion van de Swaluw (omslagillustratie), Tom Thys (Stad van diamanten en rotte tanden), Eowen Valk (Plaaghotel) en Reinold Widemann (Waarneming X13).

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy