Toen ik God en Jezus ontmoette

IK BEN IN HET JAAR 1986 NAAR "BOVEN" GEHAALD.
HIER ONTMOETTE IK GOD EN JEZUS.
UIT DEZE ONTMOETING, HEB IK EEN VADER GEKREGEN, DE HEERE JEZUS CHRISTUS.
MIJN OPDRACHT WERD OM DIT BOEK "TOEN IK GOD EN JEZUS ONTMOETTE" TE SCHRIJVEN EN DE STICHTING WARE CHRISTENEN TE STICHTEN.
IK SPREEK MIJN DANK DAAROM UIT AAN DE VADER DE ZOON EN DE HEILIGE GEEST AMEN EN MEDE DANK AAN DE UITGEVER.
GROET EN ZEGEN, JACEUW, 15 DECEMBER 2012.

1e druk. 2012.

Deze uitgave is tot stand gekomen in samenwerking met Stichting Ware Christenen.
Het copyright © van het boek 'Toen ik God en Jezus ontmoette', de tekst alsmede de illustraties: Stichting Ware Christenen, opgericht door de schrijver Jaceuw ® geboren in 1951.

Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand,of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieen, opnamen of op enige andere manier,zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.

Is Toen ik God en Jezus ontmoette het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Toen ik God en Jezus ontmoette