Toevluchtsoord

Toevluchtsoord

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De internationale doorbraak van bekroond thrillerauteur Jérôme Loubry, nu voor maar € 12,99

Als haar grootmoeder overlijdt, reist Sandrine af naar haar laatste woonplaats: een eiland voor de Franse kust. Er hangt een vreemde sfeer. Het lijkt wel of iets de bewoners ervan weerhoudt het eiland te verlaten. Alsof ze gevangenen zijn.

Als inspecteur Damien Bouchard hoort dat er een jonge vrouw op het strand is aangetroffen – zwaar getraumatiseerd en onder het bloed – is hij snel ter plaatse. De vrouw, Sandrine, beweert een vreselijke ontdekking te hebben gedaan op een eiland.

Het probleem? Niemand heeft ooit van dat eiland gehoord.

In de pers

‘Deze psychologische thriller kost je je nachtrust! Eenmaal begonnen kun je niet meer stoppen met lezen. Maar pas op! Niets is wat het lijkt.’ ***** Hebban.nl

Toevluchtsoord blaast je van je stoel; een ongelooflijk goede psychologische thriller die je constant op het verkeerde been zet. Chapeau!’ ***** Vrouwenthrillers.nl

‘Nog nooit zo’n goeie thriller gelezen. Toevluchtsoord zit vol plottwists en het einde is mindblowing.’ ***** Thrillerlezers.blogspot.com

Thriller
Boekerij