Train je geheugen

* Door zesvoudig Wereldkampioen Memory Dominic O'Brien
Met praktische oefeningen om de capaciteit van je geheugen te vergroten
Boordevol geheugensteuntjes en technieken
In Train je geheugen introduceert zesvoudig wereldkampioen Memory Dominic O'Brien de lezer in de wereld van zijn fenomenale geheugencapaciteit. Dit boek biedt een uniek geïllustreerd overzicht van middelen om op een efficiënte manier de werking van het geheugen te verbeteren.
Toen Dominic O’Brien zich begon te oefenen in het onthouden van steeds langere reeksen willekeurige getallen, stelde hij vast dat hij zich plots vergeten ervaringen uit zijn kindertijd herinnerde. In dit boek toont hij aan dat ieder van ons de mogelijkheid heeft om zijn geheugen op vergelijkbare wijze aan te scherpen en uit te breiden.
Train je geheugen leert ons hoe we ons herinneringsvermogen kunnen ontwikkelen en hoe we geheugensteuntjes en technieken kunnen toepassen bij het uitvoeren van allerlei opdrachten, van het memoriseren van een toespraak, boodschappenlijstje of routebeschrijving tot het leren onthouden van namen en gezichten. Met dit boek in de hand leer je details te onthouden op je werk en vergeet je nooit meer iemands verjaardag. Onder begeleiding van deze geheugenmeester ontdek je bij jezelf vermogens waarvan je het bestaan nooit had vermoed. Train je geheugen nodigt je uit Dominic O’Brien te volgen op wat wel eens de meest memorabele tocht van je leven kan blijken...

Is Train je geheugen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Train je geheugen