Tuinmysteries

Guy Barter
Hoe werkt het in jouw tuin? Waar groeien planten en bomen het best, wat hebben ze nodig en wat juist niet?

Kan vorst wortels beschadigen? Hoe werken wormen? En waarom sluiten bloemen zich 's nachts? 'Tuinmysteries' beantwoordt veel vragen die je altijd al had willen stellen: van gewoon praktische aard tot eigenaardig of vreemd. Dit boek staat vol praktische tips en boeiende wetenswaardigheden. Een vraagbaak over allerlei bekende en minder bekende kanten van het tuinieren. Dit is deel twee in een reeks praktische tuingidsen voor beginners en gevorderden. Ook verschenen in deze serie: ‘Hoe help ik de dieren in mijn tuin?’ 'Hebben bijen onkruid nodig?' Guy Barter is hoofdtuinman van de Britse Royal Horticultural Society. In de meer dan dertig jaar dat hij er werkt, beantwoordde hij duizenden tuinvragen.

Is Tuinmysteries het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Tuinmysteries