U wordt bestolen

De brave burger wordt schaamteloos gerold door de leiders van het land. In zijn strijd tegen de Orde van Geneesheren botste de bekende arts Jeff Hoeyberghs op ronduit misdadige praktijken. Officiële documenten, die nu voor het eerst worden gepubliceerd, werpen zelfs een nieuw licht op leven en dood van wijlen koning Boudewijn. Maar de geliefde vorst is lang niet het enige slachtoffer van de Belgische maffia. Miljoenen belastingbetalers draaien op voor de fratsen van een kleine kliek die naar hartenlust graait in de vetpotten van de gezondheidszorg. De gelegenheid maakt de dief en een spaarpot van 23 miljard euro per jaar zou zelfs Bill Gates doen watertanden. Vergeet de illusie dat u in een democratie leeft, want u wordt bedrogen en bestolen. Jeff Hoeyberghs predikt de revolutie en neemt het op tegen corrupte rechters, geldverslindende ziekenfondsen en bange politici. Terwijl Jan met de pet in tijden van crisis de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen, verdwijnen tonnen overheidsgeld naar geheime rekeningen in Zwitserland. Enkele cosmetische ingrepen aan Vadertje Staat volstaan niet langer. Het wordt de komende jaren pompen of verzuipen voor ons allemaal.

Is U wordt bestolen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op U wordt bestolen