Uit de kast

Uit de kast eerlijke verslagen van jonge én wat oudere mensen over hoe zij hebben geworsteld met hun gevoelens toen zij begonnen te vermoeden dat zij misschien wel eens niet 'gewoon hetero' waren. Wie zelf in het proces van 'uit de kast komen' zit en dit boekje leest, zal veel herkennen. Onderwerpen als: Wie (of wat) ben ik nu eigenlijk? Horen mijn gevoelens bij een fase of zijn ze echt en blijvend? Hoe kan ik mijzelf accepteren? Hoe vertel ik het anderen? Voor het eerst een vriend of vriendin van de eigen sekse... komen aan bod. Er achter komen dat je 'anders' bent dan wat men in het algemeen 'normaal' vindt en daar je eigen weg in te vinden, kan lastig zijn. Uit de kast komen is spannend. Eenmaal eruit, kun je immers niet meer terug. Dit boekje helpt je daarbij. Je krijgt handige tips hoe je je coming-out kunt voorbereiden en uitvoeren. Het gevoel van opluchting, vrijheid en eindelijk helemaal jezelf te kunnen zijn, is bijna niet te omschrijven. Het is als thuiskomen bij jezelf.

Is Uit de kast het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uit de kast