Ultimatum

Rank 6193 Gelezen 64 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 50 Favoriet 0 Recensies 9
Thrillers & Spanning Artikelen 9 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Na de onopgehelderde moord op zijn vrouw leidt voormalig psychiater Aron Mulder een teruggetrokken leven in hun vakantiebungalow. De geruchten over zijn betrokkenheid bij de moordzaak dreven zijn cliënten weg, en ook zijn zoon Alexander, die naar New Orleans verhuisde en een andere naam aannam. Als blijkt dat Alexander verdacht wordt van de moord op zijn vriendin Nathalie Underwood, gepleegd in de moerassen van Louisiana, besluit Aron in actie te komen.
Intussen wordt de zaak Underwood onderzocht door de Amerikaanse rechercheur Hanna Vincennes, die onder druk staat van haar meerderen en de media. Ze verdiept zich in Underwoods leven, en hoe meer antwoorden van haar worden gevraagd, hoe meer zij gaat twijfelen aan het politieonderzoek.
Wat heeft deze moordzaak te maken met de moord op Arons vrouw? En is Aron op tijd om zijn zoon vrij te krijgen?

Ultimatum  is een bijzonder spannende psychologische thriller, waarin een vader en zijn zoon lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, en een rechercheur wordt geconfronteerd met haar obsessies. De lezer wordt meegesleurd naar het bizarre snijvlak van deze levens.

Thriller
Prometheus
15 mei 2015
15 mei 2015

Veelbelovend thrillerdebuut

1 like

De gebroeders Daan en Thomas Heerma van Voss hebben beiden al enkele boeken op hun naam staan. Daarnaast zijn beiden in diverse media actief als schrijvers van verhalen en (journalistieke) artikelen. De thriller Ultimatum is het eerste boek van hen samen.

Op de avond van Mardi Gras ontmoet Nathalie...

Reacties op: Ultimatum