Ultrakorte verhalen voor onderweg en tussendoor

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Hoe lang is een kort verhaal? En wat gebeurt er als je ‘slechts’ 55 woorden tot je beschikking hebt? In de Week van het Korte Verhaal 2021 gingen opnieuw honderden auteurs deze uitdaging aan. Peter Batenburg (winnaar van het beste 55 woordenverhaal 2020) en 55 woorden¬verzamelaar Inge van der Waag (aka PickThisScript) selecteerden de 55 beste inzendingen voor deze zesde editie. Die zich overigens het beste laat (voor)lezen bij de bushalte, in de rij voor de kassa of tijdens een saaie vergadering. Cadeau geven is ook een goed idee, want met de verkoop van deze unieke bundel steunen we Stichting Biblionef, een stichting die kinderen in achterstandsgebieden de kans geeft om te lezen. Op deze manier probeert Biblionef de horizon van deze kinderen te verbreden en hen een beter toekomstperspectief te geven. Een mooi initiatief dat wij van harte ondersteunen!

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels
Schrijverspunt
31 maart 2021
06 april 2021

Reacties op: Ultrakorte verhalen voor onderweg en tussendoor