Van Harte Belgisch & Smakelijk Europa(NL)

Van Harte Belgisch
35 Belgische recepten, aangepast aan een mediterraan dieet, rijk aan groenten, fruit, peulvruchten, noten en granen. Elk recept wordt geïllustreerd met een foto. De recepten volgen de aanbevelingen van de Belgische Cardiologische Liga. Ieder recept geeft een idee van een bijgerecht met groenten of granen. Bovendien zijn er nog eens 3 extra hoofdstukken met 10 ideeën voor groeten, 10 ideeën voor peulvruchten en graangewassen en 10 desserten.
Smakelijk Europa
Familiale recepten uit de 27 lidstaten voor iedere gelegenheid
Kookboek met 2 recepten voor elke lidstaat. Ideeën voor aperitiefhapjes, voorgerechten, hoofdschotels, bijgerechten en desserts.
De recepten zijn gebaseerd op de familiale keuken met traditionele ingrediënten.
De authenticiteit ervan werd bewaard, maar ze werden herzien in functie van de huidige trends en er wordt gebruik gemaakt van producten van bij ons.

Is Van Harte Belgisch & Smakelijk Europa(NL) het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Van Harte Belgisch & Smakelijk Europa(NL)