Van T. rex tot tandjesgras

Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 4
Junior   Topics 0
In Van T. rex tot tandjesgras leer je niet alleen over de schatten van Naturalis, maar ook over bijna alles wat leeft.
Aan het eind van deze zomer opent het nieuwe Naturalis haar deuren. In een gloednieuw gebouw is het museum en kennisinstituut klaar voor de toekomst: er kunnen nog veel meer bezoekers worden verwelkomd en T. rex Trix krijgt voortaan een ereplek. Hoog tijd voor een boek over de uitgebreide Naturalis-collectie en over de mensen die Naturalis Naturalis maken. Zo leer je niet alleen alles over Naturalis, maar ook over zo'n beetje alles wat leeft.
Jan Paul Schutten en Wendy Panders
En wie is die taak beter toevertrouwd dan non-fictiegrootmeester Jan Paul Schutten? Hij knoopt alle touwtjes uit het planten-, dieren- en mineralenrijk aan elkaar: van T. rex tot tandjesgras, van walvis tot lieveheersbeestje en van het ontstaan van het allereerste leven tot de toekomst van deze aardbol. Dit in combinatie met het hoogstaande beeldmateriaal van Naturalis én de illustraties van Wendy Panders maken dit boek tot een feest om door te bladeren.

Junior
Gottmer Uitgevers Groep b.v.
27 augustus 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi