Vandaag nog meer verbinding

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Wil je meer connectie voelen met de mensen om je heen? Maar ook beter leren luisteren naar je eigen wensen en behoeften? In Vandaag nog meer verbinding lees je alles over het maken van écht contact, met jezelf en je omgeving. Wetenschappers en ervaringsdeskundigen laten hun licht schijnen over uiteenlopende manieren van verbinden: over vriendschap en liefdesrelaties, over teamspirit en solidariteit en over alleen-zijn en toch niet eenzaam. Je leert hoe je vanuit je hart kunt communiceren, hoe smalltalk je kan helpen om meer verbondenheid te ervaren en hoe belangrijk fysieke aanraking is. Ook krijg je tips en oefeningen om beter te leren luisteren, je open te stellen, conflicten op te lossen en trouw te blijven aan jezelf. De boeken uit deze serie laten zich lezen als een tijdschrift. Elk deel staat voor een eigen uitdaging, geschreven en vormgegeven in een herkenbare en kleurrijke stijl. Nog dezelfde dag ben je aangemoedigd door de inspirerende verhalen, praktische tips en concrete oefeningen. Het is de perfecte stimulans om vandaag nog aan jezelf te werken en meer van het leven te genieten.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Uitgeverij Thema
14 april 2021
05 mei 2021

Reacties op: Vandaag nog meer verbinding