Verbinding

In ‘Verbinding’ leert Sakyong Mipham de verloren kunst van het goede gesprek. ‘Verbinding’ staan vol praktische tips om beter te leren luisteren en begripvoller met de ander te praten. Mensen staan constant met elkaar in verbinding dankzij social media. Toch voelen velen zich juist niet meer verbonden met vrienden, familie en collega’s – noch met zichzelf. In ‘Verbinding’, vol inspirerend ideeën, keert Sakyong Mipham terug naar de basisprincipes van het goede gesprek.

Laten we vanuit onze innerlijke goedheid mindful met elkaar communiceren, voor meer verbinding met onszelf en met anderen, aldus Sakyong Mipham.

'Een wijze en informatieve gids die een breed publiek aanspreekt, en de lezer de weg wijst naar echte verbinding.' – Publishers Weekly

Sakyong Mipham is geestelijk leider van Shambhala, een wereldwijd netwerk van meditatie- en retraitecentra. Ook is hij een fervent marathonloper. Hij schreef eerder ‘Meester over je eigen leven’ (2007) en ‘Running Buddha’ (2014).

Is Verbinding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verbinding