Visuele meditaties

Gaby Rossbach
Visuele Meditaties
Een handleiding met meditatie-thema's voor totale ontspanning en het in harmonie brengen van ademhaling, aura- en chakra-energie
Pagina's: 84
Bindwijze: Paperback
ISBN: 978 90 6378 288 7
In Visuele Meditaties legt Gaby Rossbach uit, hoe wij door beeldmeditaties, zoals bijvoorbeeld 'Tempel in de Himalaya', 'Yin en Yang', 'Zwerven door de Lichtsferen' en andere (zelfgekozen) beelden diep in ons innerlijk te laten doordringen, aan ons bewuste impulsen kunnen geven die niet alleen een gevoel van bevrijding geven en harmonie bevorderen, maar die bovendien in vele gevallen vitaliteit en een geneeskrachtig effect sorteren.
Duidelijk en voorzichtig schildert Gaby Rossbach hoe wij langs de weg van visuele meditaties, stap voor stap ons leven kunnen verrijken; niet alleen qua vitaliteit, gezondheid en gemoedsrust, maar ook, en vooral, in onze relatie met het Hoogste Zijn zoals wij dit in stilte en helderheid kunnen ervaren.

Is Visuele meditaties het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Visuele meditaties