Vitaal door emotionele psychologie

Vitaal door Emotionele Psychologie
Emoties kunnen ons behoorlijk dwarszitten. Als ze niet goed geuit of verwerkt worden zetten emoties zich vast in je lichaam. Daardoor raken de energiebanen verstopt en kan de energie niet meer goed doorstromen. Er zijn acupressuurpunten waarop je die emoties kunt verwerken.
Willem Jan van de Wetering ontwikkelde de Emotionele Psychologie. De psychologische betekenis van de emoties helpt je om de emoties te begrijpen en als blokkade op te kunnen ruimen. In Vitaal door Emotionele Psychologie worden 42 van de belangrijkste emoties die we kennen en hun positieve vervanging omschreven.
Met dit boek kan je zelf aan de slag om ervoor te zorgen dat de negatieve emoties worden opgeruimd en ga je ze vervangen door helpende gevoelens. Middels affirmaties neem je afscheid van al je emotionele blokkades waardoor de energie weer gaat stromen.
Over de auteur:
Willem Jan van de Wetering is autoriteit op het gebied van het Enneagram, schrijver, coach en trainer. Hij begeleidt mensen op weg naar een succesvol leven. Hij ontwikkelde de Enneagram IntegratieKunde (EIK) opleiding waarin gewerkt wordt met Emotionele Psychologie.

Is Vitaal door emotionele psychologie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vitaal door emotionele psychologie