Voor mijn vriendin

Rank 3175 Gelezen 68 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 2   Topics 0
Abby, Jess, Lizzie en Erin hebben allerlei zorgen en problemen. Na zeventien jaar huwelijk is Abby niet meer zo zeker van haar man Tom. Jess, Abbys onzekere tienerdochter, is bang dat ze nooit een vriend zal krijgen. Lizzie, beschaafd gescheiden, heeft voor iedereen tijd, zelfs voor haar ex, maar ze is zichzelf vergeten. Erin keert terug van Chicago naar Ierland – en naar een donker geheim uit haar verleden.Vier vrouwen, in beslag genomen door het leven van alledag. Tot zich een tragische gebeurtenis voordoet en alles plotseling verstilt. In hun droefheid zoeken Abby, Lizzie, Jess en Erin steun en troost bij elkaar. Vier vrouwen die beseffen wat vriendschap werkelijk kan betekenen. Zij leren dat ze het leven met beide handen moeten grijpen voor het te laat is.
‘Echt een boek voor moderne vrouwen. Wijs en sympathiek.’ New Woman
‘Het moest echt uit.’****
Internetreactie van Conny op Chicklit.nl
Cathy Kelly was journaliste voordat ze de bestsellerlijsten bestormde met onder andere Echt verliefd!, En jij dan? en Wat ze wil!. De auteur woont met haar partner en tweelingzoons in Wicklow, Ierland. Bezoek haar website: www.cathy-kelly.com

The House of Books B.V.
01 juni 2006