Waar kom ik vandaan?

Dit is een prentenboek met geluid. U kunt het boek beluisteren door op de luidspreker te klikken, rechtsboven in de navigatiebalk. U kunt kiezen tussen handmatig of automatisch de bladzijden omslaan. Dit prentenboek bevat een speciale `karaoke meeleesfunctie, waarbij de tekst die voorgelezen wordt van kleur verandert. Kinderen kunnen zo het verhaal makkelijk volgen.

Lisa krijgt een zusje. Ze kan zich niet voorstellen dat zij ook zon kleine baby is geweest.
Maar als ze niet geboren is, waar komt ze dán vandaan? Deze vraag wordt overal ter wereld door talloze kinderen gesteld. De antwoorden die Lisa krijgt zijn onwaarschijnlijk grappig. Lisa vraagt net zolang door totdat oma haar de waarheid vertelt. Een ideaal verhaal voor kinderen die net een zusje of broertje gekregen hebben.

Tekst: Rian Visser, www.rianvisser.nl
Illustraties: Tineke Meirink, www.tinekemeirink.nl
Voorgelezen door Barbara Labrie en 5 andere stemmen.

Is Waar kom ik vandaan? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar kom ik vandaan?