Wat zingt daar

Veel mensen kennen de vogels wel aan hun verenkleed, maar hebben moeite om ze te herkennen aan hun geluid. Deze gids behandelt de zang en de roep van de meest algemene vogels van tuin en park. Daarbij volgen we de seizoenen door het jaar heen. De geluiden van de vogels worden uitgelegd aan de hand van uitgebreide beschrijvingen, notenschrift, ezelsbruggetjes en interessante weetjes. Bij het boek hoort een app waarin de geluiden exact te horen zijn zoals ze beschreven worden. Daarmee is de gids niet alleen geschikt om vanuit het eigen huis de vogelgeluiden te leren, maar ook voor cursussen vogelzang van lokale vogelwerkgroepen. vogels, zangvogels, vogelzang, vogelgeluiden, vogelgids, vogelgidsen

Is Wat zingt daar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat zingt daar