We moeten je iets vertellen

Rank 5017 Gelezen 496 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 231 Favoriet 9 Recensies 22
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 6 Spots 3   Topics 0

Kathelijne is halverwege de twintig en lijkt het helemaal voor elkaar te hebben. Ze heeft een bestseller geschreven, is knap en heeft veel vriendinnen. Dan valt ze voor de charmes van een oudere, getrouwde man. Vlak voordat hij met zijn gezin op wintersportvakantie gaat, ontdekt ze dat ze zwanger is. Ze besluit, deels onder druk, een abortus te ondergaan.

Maar zodra ze de ochtend erna wakker wordt, ziet ze dat er op het notitieblok naast haar iets is geschreven - in haar eigen handschrift. Het is een huiveringwekkend verhaal over een klein meisje dat wordt vermoord door haar eigen vader. Terwijl Kathelijne het verdriet om haar ongeboren kindje probeert te verwerken, gaat ze op onderzoek uit. Wie is dit kleine meisje?

Literaire thriller
Ambo|Anthos
14 juli 2015
11 april 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Een onconventionele thriller

door: Diana Wienholds 2 reacties 3 likes

Marion Pauw begint We moeten je iets vertellen  verrassend en humoristisch. Kathelijne (die van haar ouders de naam Ruth kreeg, maar deze later veranderde), ook schrijfster, gaat de dialoog aan met de lezer(es) en beschrijft met veel zelfspot haar situatie. Ze heeft een affaire met Michiel, jaren...

Reacties op: We moeten je iets vertellen