Weerzien in Virgin River

Rank 763 Gelezen 266 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 82 Favoriet 5 Recensies 7
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0
Politieagent Mike Valenzuela kiest ervoor om in Virgin River te revalideren van de zware verwondingen die hij heeft opgelopen tijdens zijn werk in LA. Een beetje vissen, eten in het café van zijn vriend Jack en genieten van de mooie omgeving - zo hoopt hij weer de oude te worden. Eén ding wil hij echter voorgoed veranderen: na vele avontuurtjes is hij klaar voor een serieuze relatie.

Brie Sheridan weet wat er in de wereld te koop is. Ze is gescheiden, en ook in haar werk als hulpofficier van justitie komt ze regelmatig met de harde werkelijkheid in aanraking. Ze besluit dan ook de kat uit de boom te kijken als blijkt dat Mike, die ze kent als een versierder, graag een relatie met haar wil. Dan overkomt Brie iets vreselijks, en is het juist Mike die haar als enige kan helpen.

Langzaam maar zeker komen ze steeds nader tot elkaar en ontdekken beiden wat het betekent om echt van iemand te houden.

Feelgood , Romantiek
01 januari 2009
18 februari 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door nathalie-timmerman

Suzanne Peters Auteur

Ondanks clichés een ideale feelgoodroman

door: Suzanne Peters 1 like

Robyn Carr is een Amerikaanse auteur die al een flink aantal boeken op haar naam heeft staan. Ze is vooral bekend geworden met series als ‘Virgin River’ en ‘Thunder Point’. Het derde boek in de reeks ‘Virgin River’ is Weerzien in Virgin River en de lezer keert hier terug naar het inmiddels bekende...

Reacties op: Weerzien in Virgin River