We horen bij elkaar

Trinity en Slade zijn eindelijk officieel samen en hun relatie is niet langer geheim. Maar hoe reageert de rest van de kliek op hun net geopenbaarde, nieuwe liefde? Cayson en Skye kunnen er het best mee om gaan, omdat ze het al wisten.

Roland is een nog niet ontdekte schrijver. Hij heeft er altijd al van gehouden om vanuit het hart verhalen te schrijven. Hij heeft veel meer diepgang dan iedereen beseft. Wanneer hij de waarheid opbiecht aan zijn moeder, besluit ze zijn verhalen te lezen. Hoe zal ze reageren?

Cayson wacht op een brief van de medische faculteit, en beseft maar al te goed dat hij een beslissing zal moeten nemen wanneer hij die ontvangt. Skye betekent alles voor hem. Zou hij zonder haar kunnen leven? Zal die gedachte hem leiden? Of zal het hem vernietigen?

Recensies (1)

Is We horen bij elkaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op We horen bij elkaar