Zeemansbruid - eboek

VN:

Zeemansbruid

Gelezen 241 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 85 Favoriet 8 Recensies 25
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Spots 1   Topics 0
Ursula Klein is leuk, blond en single. Iedere ochtend jogt ze met haar broer over de Erasmusbrug om daarna als rechercheur bij de Rotterdamse politie aan het werk te gaan. Maar wie is de maniakale tegenspeler van Ursula die levenloze en naakte lichamen van afgedankte vrouwen in de Rotterdamse straten achterlaat? Vanaf het moment dat ook haar broer ongewild betrokken raakt bij deze zaak is Ursula niet meer te stuiten en is ze gedwongen haar eigen grenzen steeds opnieuw te verleggen. Kan ze nog iemand vertrouwen?

Literaire thriller
Thriller
Xander Uitgevers B.V.
16 oktober 2012
13 juni 2014

Een frisse thriller die bruist van impulsiviteit

door: Gerry Hameetman 1 like

De vierde thriller van Judith Visser, Zeemansbruid, moet het stellen zonder haar vaste personage Kim. Visser maakt een − naar eigen zeggen − eenmalig uitstapje met een nieuw hoofdpersonage in een aangenaam pretentieloze politiethriller.

Een psychopaat-in-prille-knop zou er tot bloei door kunnen...

Reacties op: Zeemansbruid