Trip

VN:

Trip

Gelezen 228 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 81 Favoriet 5 Recensies 17
Young adult Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Wanneer de zeventienjarige Amber besluit een paar weken te gaan logeren bij haar oudere neef Stan in Rotterdam, kan ze nog niet vermoeden wat deze trip voor haar in petto heeft. Al snel ontdekt ze dat Stan heel wat te verbergen heeft, en tegen wil en dank raakt Amber betrokken bij zijn gevaarlijke en soms zelfs criminele activiteiten. Door een wanhopige daad van Stan om zijn dealer af te betalen, komen zowel Amber als haar hond Yuriko terecht in een schokkende en gevaarlijke onderwereld. Komen zij daar nog levend uit?

In 2012 verschenen als young adult editie

Boekerij
15 september 2010
05 juli 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Leest als een jeugdroman

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
Judith Visser schreef twee romans voordat ze de overstap maakte naar de (literaire) thriller. Het onlangs verschenen Trip is haar derde wapenfeit in dit genre en tevens mijn kennismaking met de in Rotterdam geboren en getogen schrijfster.
Visser is met Trip heel dicht bij huis gebleven. Niet...

Reacties op: Trip