ZemZem 3 2012 Syrie na Assad

Niemand weet hoe lang het regime van Bashar al-Assad nog in het zadel zal zitten. Iedere dag bereiken ons beelden van het geweld in Syri?.Het naar buiten brengen van die beelden is een gevaarlijke onderneming, vertelt de Syrische filmmaker Al Atassi in deze ZemZem. Hij is een van de drijvende krachten achter Kayani, een platform voor jonge Syrische filmmakers. In deze ZemZem is een dvd bijgesloten met vijf filmpjes van Kayani.Voorts bijdragen van o.a. Maarten Zeegers, auteur van Wij zijn Arabieren, portret van ondoordringbaar Syri?, de Libanese journaliste Dima Hamadeh over de ultieme getuige, en de Syrisch-Nederlandse politicologe Iba Abdo en de Syrisch-Nederalndse mensenrechtenactivist Khaled Al Haj Saleh over 'de verloren strijd' van Assad.

Is ZemZem 3 2012 Syrie na Assad het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op ZemZem 3 2012 Syrie na Assad