Zielsgesprekken

Wat gebeurt er als je met elkaar afspreekt, dat je in een volgend leven man en vrouw zult zijn, samen kinderen zult hebben? Houden die zielen zich aan hun afspraak? En wat, als een moeder uit wraak haar kind vermoordt, krijgt zij dan in een volgend leven de rekening gepresenteerd?
Dit hartstochtelijke verhaal is het relaas van die zielen. Met onverwachte ontdekkingen, door uiteindelijk op zielsniveau in gesprek te gaan met elkaar. Inzicht bevrijdt en verlost ons van oude pijn. In dit boek krijgen alle menselijke emoties een bredere context. Het is nuchter en vlot geschreven en heel herkenbaar.
Kees Hugenholtz is psychotherapeut en spiritueel leraar. Op de leeftijd van tien jaar had hij een bijna-dood ervaring. Ook beleefde hij enkele uittredingen. Zijn mystieke ervaringen brachten hem eenzaamheid en vervreemding van onze materi?le wereld. Zij vormden de drijvende kracht in zijn zoektocht naar verbinding. Een zoektocht, die hem in contact bracht met Krishnamurti, psychosynthese, soefisme en re?ncarnatie. Hij heeft een therapeutische praktijk aan huis en geeft regelmatig workshops, trainingen en lezingen. Eerder publiceerde hij het boek Wat Doe ik Hier? Zoeken naar betekenis.

Is Zielsgesprekken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zielsgesprekken