Zij en ik

Gelezen 47 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 56 Favoriet 4 Recensies 7
Young adult Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 6 Top25's 1   Topics 0

Jupiter en haar buurjongen Courtney zijn al elf jaar beste vrienden, maar alles verandert als de mooie, sprankelende Rae hun leven instapt.

Courtney 'Coop' Cooper: Gedumpt. Nog een keer. Normaal zou ik het niet erg vinden, maar op dit moment negeert mijn beste vriendin Jupiter Sanchez me om een of ander meisje te appen.

Rae Evelyn Chin: Ik ben het 'nieuwe meisje', maar Jupiter en Courtney laten me voelen dat ik hier thuishoor. Ik wil hem kussen. En haar ook.

Jupiter 'Jupe' Charity-Sanchez: Het enige wat erger is dan het verliezen van het meisje dat je liefhebt aan een jongen, is haar verliezen aan jouw jongen. Ik moet iets doen.

Eén verhaal. Drie kanten. Geen gemakkelijke oplossingen. Als het gaat om liefde, aantrekkingskracht en relaties, is niets eenvoudig.

'Ik wilde dat ik Zij en ik had kunnen lezen toen ik vroeger zelf probeerde uit te vinden wanneer het oké is om van iemand te houden.' Nic Stone over Zij en ik

Romantiek
05 oktober 2018
05 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Marloes Auteur

Een BMW vol vrienden en geheimen en leugens

door: Marloes

Al tien jaar zijn Jupiter en Courtney beste vrienden. Ze slapen vaak samen – gewoon als vrienden - want Jupiter is lesbisch. Stiekem is Courtney al jaren verliefd op Jupiter, maar hij doet er niets mee. Hij heeft slechts één vijand: Breanna.

‘Over kwaliteiten gesproken, ze is ook… echt knap....

Reacties op: Zij en ik